اردو آرٹیکل لکھیں

urdu article writing

اگر آپ ایک پرجوش مصنف ہیں تو آپ کونٹینٹ کریئیٹر بن سکتے ہیں! 

اگر آپ گہرائی سے پڑھنے والے ہیں اور مفید خیالات رکھتے ہیں تو ہم آپ کو لکھنے کی ترغیب دیتے ہیں۔

اگر آپ نے اپنے کالج، یونیورسٹی، یا کمپنی میں کوئی کارآمد تحقیقی پروجیکٹ کیا ہے لیکن وہ پبلش نہیں کیا گیا ہے تو آپ اسے شائع کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کو یقین ہے کہ آپ کی تحقیق, تجربہ، یا آئیڈیاز حکومت، عوام الناس، صنعتوں، کاروباری افراد، سرمایہ کاروں، پریکٹیشنرز، اور مینیجرز کو فائدہ پہنچا سکتے ہیں یا ان کی معلومات میں اضافہ کر سکتے ہیں تو براہ کرم ضرورلکھیں۔

اگر آپ کے پاس شاندار حکمت عملی، تجاویز، اور ترقی کی ذہنیت ہے لیکن آپ اپنے موجودہ کردار میں محدود ہیں، تو ہم آپ کو لکھنا شروع کرنے کی ترغیب دیتے ہیں۔

ہو سکتا ہے کہ آپ نے مہارت حاصل کی ہو، تجربہ حاصل کیا ہو، تحقیق کی ہو، یا کسی بھی شعبے، ڈیپارٹمنٹ، فنکشن، کاروباری طبقے، یا صنعت سے متعلقہ علم اور معلومات حاصل کی ہوں جس کے بارے میں آپ کو یقین ہو کہ وہ کسی بھی عمل کو بہتر بنا سکتی ہیں تو براہ کرم لکھیں، اظہار کریں، شائع کریں، اور دنیا کو بتائیں۔

آپ کے باس، آپ کی کمپنی، آپ کے استاد، ہو سکتا ہے کہ آپ کی تجاویز یا گفتگو کی قدر نہیں کر سکتے ہوں لیکن باہر یا آپ کے ارد گرد ایسے لوگ ہیں جنہیں آپ جو کچھ بتا سکتے ہیں یا سکھا سکتے ہیں اس کی انھیں سخت ضرورت ہے۔ دنیا اتنی بڑی ہے۔ لوگ عظیم خیالات تلاش کرنے، پڑھنے اور سننے کے بھوکے ہیں۔ ذرا مختلف سوچیں اور اپنے ذہن میں موجود خزانوں کو بیرونی دنیا کے ساتھ بانٹیں۔

 دینا اور بانٹنا ایک طاقت ہے۔ 

دینے کے لیے بہترین چیز “علم” ہے۔

علم و حکمت کا بڑا خزانہ انگلش زبان میں موجود ہے. لیکن اگر آپ کے لیے اسے انگلش زبان میں دوسروں تک پہنچانا اور دوسروں کا سمجھنا مشکل ہے تو آپ اردو میں لکھیں. اگر اردو ٹائپنگ آپ کو نہیں آتی تو آپ ہم سے رابطہ کریں ہم آپ کو بتایں گے اردو ٹائپنگ کا آسان طریقہ جو آپ تھوڑی سی پریکٹس سے سیکھ سکتےہیں.

اگر آپ انگلش میں لکھنا چاہیں تو ہماری انگلش ویب سائٹ وزٹ کریں.  یہاں کلک کریں

اپنی تحریر، مضمون، یا تحقیق کے ساتھ ہمیں ای میل کریں:

ایک عدد تصویر

مختصر  تعارف 

ضرورت:

١. کم از کم 800 الفاظ

٢. اصل مواد (کوئی کاپی شدہ نہیں)

٣. گرائمری طور پر درست

٤. حوالاجات (صرف تحقیقی مضامین کے لیے)

ہم آپ کی تحریر شائع کریں گے (بطور مصنف آپ کے پروفائل کے ساتھ

مضامین سوشل میڈیا پر شیئر کیے جائیں گے اور لنکس آپ کے ساتھ شیئر کیے جائیں گے۔ آپ اسے اپنے حلقوں میں بانٹ سکتے ہیں اور اسے اپنے CV پر دکھا سکتے ہیں۔ آپ ایک لکھاری کے حیثیت سے اپنا پورٹ فولیو بنا سکتے ہیں اور دوسروں کو اپنے work samples دکھا سکتے ہیں. 

اس کی کوئی حد نہیں ہے کہ آپ کتنی تحریریں شائع کرتے ہیں۔

ای میل: contact@businesshelper.org

واٹس اپپ: 03355713957

اردو آرٹیکل لکھیں” ایک تبصرہ

تبصرے بند ہیں