karobar business activity

کاروبار اور کہانی

“آپ کبھی بھی کہانی سنانے کو نہیں ختم کر سکیں گے کیونکہ یہ انسانی منصوبے میں شامل ہے۔ ہم اس خصوصیت کے ساتھ آتے ہیں۔”

Margaret Atwood

کتاب “The Handmaid’s Tale” کی مصنفہ

کہانی سنانا کاروباری افراد کے لیے ایک اہم مہارتوں میں سے ایک ہے۔ یہ آپ کے خیالات اور اقدار کو دوسرے لوگوں تک اس انداز میں پہنچانے کی صلاحیت ہے جو ان کے ساتھ لمبے عرصے تک رہ سکے۔ عمدہ کہانی نہ صرف تفریح ​​​​مہیا کرتی ہے بلکہ سننے والوں کو تعلیم دیتی ہے اور مشغول بھی رکھتی ہے۔ کاروباری افراد کے لیے ممکنہ گاہکوں، شراکت داروں اور ملازمین کے ساتھ تعلقات استوار کرنا ایک اہم ہنر ہے. ایک بزنس مین کے طور پر آپ کو ایک کامیاب کاروباری بننے کے لیے اپنی کہانی سنانے کی مہارت کو بہتر بنانے کی ضرورت ہے۔

کہانی سنانا کیا ہے؟

کہانی سنانے کا مطلب ہے کہ خیالات، ذاتی تجربات، اور زندگی کے اسباق کو کہانیوں یا داستانوں کے ذریعے ایسے بیان کیا جاۓ جو طاقتور جذبات اور بصیرت کو جنم دے سکے۔ اسے مارکیٹنگ میں ایک نقطہ نظر کو ثابت کرنے اور قائل کرنے کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے. کہانیوں میں اکثر ایسے مرکزی کردار ہوتے ہیں جنہیں کسی نہ کسی طرح چیلنج کیا جاتا ہے۔ ایک کہانی اکثر تنازعات اور تناؤ سے شروع ہوتی ہے جن کو حل کرنے کے لیے ایک مرکزی کردار ہوتا ہے. ایک کاروباری شخص کے طور پرآپ بھی اپنی کہانی کے مرکزی کردار ہیں.

آرٹیکل: کاروبار میں فروخت (سیلز) بڑھانے کے آئیڈیاز

کہانیاں اکثر سننے والوں کو جذباتی طور پر چارج کرتی ہیں اورلوگوں کو متاثر کرنے کے لیے ناقابل یقین حد تک طاقتور ٹولز بن سکتی ہیں۔ کہانی سنانے سے آپ کو ان چیزوں پر توجہ مرکوز کرنے میں مدد مل سکتی ہے جو آپ کے برانڈ کے ساتھ صارفین کی مصروفیت کو بڑھاتی ہیں۔

اچھی کہانی سنانے کا مطلب ایک کہانی کو اس طرح سنانا ہے کہ پڑھنے والا یا سننے والا مصروف بھی ہو اور تفریح ​​​​ بھی محسوس کرے۔ کہانی سنانے کا مطلب خود سے جھوٹ موٹ گھڑنا ہر گز نہیں. بلکہ کہانی کا مطلب ہے کہ درست معلومات کو اس انداز سے پیش کیا جاۓ جو سننے والوں کو مشغول بھی کر سکے اور قائل بھی

ایک کاروباری شخص کے طور پر کہانی سنانا کیسے سیکھیں؟

١. اس سوال کا کوئی ایک جواب نہیں ہے کیونکہ کہانی سنانے میں بہتر ہونے کا بہترین طریقہ آپ کی انفرادی صلاحیتوں اور کمزوریوں پر منحصر ہے۔ تاہم، کچھ مشورے جو مددگار ہو سکتے ہیں ان میں شامل ہیں:

٢. اپنی کاروباری پیشکشوں کی باقاعدگی سے مشق کرنا. خود کے گاہک بنیں اور خود کو قائل کریں کے آپ کی پیشکش کیوں قبول کی جاۓ.

٣. تحریک اور رہنمائی کے لیے پیشہ ورانہ طور پر لکھی گئی کہانیاں پڑھیں.

٤. سننے کی صلاحیت کو بڑھایں اور غور و فکر کی عادت اپنایں.

٥. اہم معلومات کو بتانے سے پہلے کہانی کے انداز میں بولنے کی مشق کریں.

اس کے علاوہ تحریری کلاسز لینا ، کاروباری یونین کی  ورکشاپس میں حصہ لینا اور آن لائن ریسورسز سے مدد لینا آپ کو اپنے ہنر کو مزید نکھارنے کا موقع فراہم کر سکتا ہے۔

آرٹیکل: کیا آپ ایک کاروباری فرد بننا چاہتے ہیں؟

بالآخر، یہ ہمیشہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اچھی کہانی سنانے کا مطلب ایک عظیم پلاٹ تیار کرنا، تقریر کرنا یا واضح جملے بولنا نہیں ہے۔ بلکہ کہانی سنانا آپ کے سامعین یا گاہکوں سے جذباتی سطح پر جڑنے کے بارے میں ہے۔ ان خطوط پر عمل کرکے اور اپنی صلاحیتوں کو نکھارنے میں وقت لگا کرکوئی بھی شخص ایک بہتر کہانی سنانے والا بن سکتا ہے۔

میں اپنے کاروبار میں کہانی سنانے کی صلاحیت کا استعمال کیسے کر سکتا ہوں؟

کہانی سنانا ایک طاقتور صلاحیت ہے جسے آپ اپنے صارفین سے منسلک ہونے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ اسے مختلف طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے. مثال کے طور پر درج ذیل باتوں پر غور کریں:

١. آن لائن یا آف لائن مارکیٹنگ کی کمپین میں استعمال کریں.  مصنوعات یا خدمات کی تفصیلات بتانے میں کہانی کو شامل کیا جا سکتا ہے.

٢. اپنی کمپنی کی مشکلات اور کامیابیوں کو گاہکوں کے مسائل کے ساتھ جوڑ کرتا کہ لوگوں کے لیے آپ کی بات پر بھروسہ کرنا آسان ہو.

٣. اگر آپ کو بولنے میں زیادہ مہارت نہیں تو آپ صارفین کے ساتھ اپنی کاروباری کہنا لکھ کے بھی تعلق بنا سکتے ہیں. ایسا آپ سوشل میڈیا کے ذریعے بہت آسانی سے کر سکتے ہیں. آپ ان کو بتا سکتے ہیں کہ آپ کی مصنوعات یا سروس میں دوسروں سے مختلف کیا ہے.

٤. ویڈیو مواد تخلیق کرسکتے ہیں جس میں بتایا جائے کہ آپ نے گزشتہ پروجیکٹس میں اپنی پروڈکٹ یا سروس کو کس طرح کامیابی کے ساتھ استعمال کیا ہے.

٤. مطمئن صارفین کے کیس اسٹڈیز یا ان کی مثالوں کو شائع کریں۔

٥. پرانے مواد کو باقاعدگی سے اپ ڈیٹ اور نظر ثانی کرکے چیزوں کو تازہ رکھنا یقینی بنائیں تاکہ یہ ممکنہ قارئین کو مشغول رکھے۔

مجموعی طور پر مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے حصے کے طور پر کہانی سنانے کا استعمال کسی بھی صنعت میں آمدنی میں اضافے کے لیے ضروری ہے۔

آپ کے کاروبار کو کہانی سنانے کی ضرورت کب ہوتی ہے؟

کہانی سنانے کے بارے میں غلط فہمیوں میں سے ایک یہ ہے کہ بہت سے کاروباری افراد کا خیال ہے کہ انہیں کاروباری تقریبات اور صنعتی کانفرنسوں میں ممکنہ سرمایہ کاروں یا شراکت داروں کے سامنے  ہی اپنی کہانی کو فروغ دینے کی ضرورت ہے۔ کچھ اور لوگ ہیں جو یہ سوچتے ہیں کہ آپ کو صرف کوئی بھی “بڑا” کام شروع کرتے وقت کہانی کا بیانیہ استعمال کرنے کی ضرورت ہے جیسے کہ کوئی نئی پروڈکٹ یا اشتہاری مہم وغیرہ۔

آرٹیکل: کمیونزم ، کیپٹلزم اور سوشلزم کے درمیان فرق

کہانی سنانے میں مہارت حاصل کرنے کی طرف پہلا قدم یہ قبول کرنا ہے کہ یہ آپ کے کاروباری مواصلات کا ایک عام حصہ ہے۔ جب ایک عام عمل کے طور پر دیکھا جائے تو آپ کسی بھی حالت میں کہانی سنانے کی اہمیت کو سمجھ سکیں گے۔ یہ جاننا بھی ضروری ہے کہ اگر آپ روز مرہ معاملات میں کہانی کے عنصر کو باقاعدہ توجہ نہیں دیتے ہیں تو آپ اس میں ماہر بننے کی توقع نہیں کر سکتے۔ لہذا چاہے آپ ممکنہ صارفین کے ساتھ چاۓ کے ٹیبل کے ارد گرد بیٹھے ہوں، کسی رسمی کاروباری میٹنگ میں ہوں، یا سیلز کال کر رہے ہوں آپ ہمیشہ اپنے برانڈ اور کاروبار کے بارے میں دلچسپ کہانیاں تخلیق کر سکتے ہیں۔

کاروبار میں کہانی سنانے کے بارے میں آپ کے کیا خیالات ہیں؟ آپ کے خیال میں آپ اسے اپنے کاروبار میں کیسے بہتر طور پر لاگو کر سکتے ہیں؟ ہمارے قارئین کے فائدے کے لیے ذیل میں تبصرہ سیکشن میں اپنے خیالات کا اظہار ضرور کریں۔

مزید پڑھیں

ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور چھوٹے کاروبار

کاروبار کی کامیابی اور 3 ضروری خصوصیات

اپنا تبصرہ بھیجیں