freelancing in urdu فری لانسنگ 24

فری لانسنگ کیا ہے اور کیسے کی جاتی ہے؟

اگرآپ نے کمپیوٹرکا استعمال سیکھا ہے اورمائیکروسافٹ آفس، ٹائپنگ، یا ڈیٹا انٹری کا کام کر سکتے ہیں. اس کے علاوہ اگر آپ گرافکس یا دیگر کمپیوٹر سکلز میں ماہر ہیں تو آپ کو ضرور فری لانسنگ کے شعبے میں قدم رکھنا چاہیے. آپ سوچ رہے ہوں گے ” فری لانسنگ کیا ہے؟” فری لانسنگ کا مطلب ہے کہ باقاعدہ ملازمت کرنے کے بجائے ایک آزاد فرد کے طور پر کام کرنا۔ فری لانسرز کسی ایک کمپنی یا فرد کے ملازم نہیں ہوتے ہیں اور انہیں اکثر خود مختار کنٹریکٹر کہا جاتا ہے۔

فری لانسرز کو دوسری کمپنیاں پارٹ ٹائم یا قلیل مدتی بنیادوں پر بھرتی کرتی ہیں اور کام کی تکمیل کی صورت میں طے شدہ ریٹ کے مطابق انھیں ادائیگی کر دی جاتی ہے. انہیں کل وقتی ملازمین کی طرح معاوضہ نہیں ملتا اور نہ ہی ان کی کسی ایک خاص کمپنی کے ساتھ وابستگی ہوتی ہے۔

گگ اکانومی (gig economy) کے عروج کے ساتھ لوگ پہلے سے کہیں زیادہ فری لانسنگ کے بارے میں بات کر رہے ہیں۔ آج کمپیوٹر اور انٹرنیٹ کی وجہ سے پہلے سے کہیں زیادہ فری لانسرز موجود ہیں اور یہ تعداد دن بدن بڑھ رہی ہے. ایک تحقیق کے مطابق 18-22 سال کی عمر کے 53% ورکرز فری لانسنگ کر رہے ہیں۔

فری لانسنگ کیسے کام کرتی ہے؟

فری لانسرز کسی قسم کی خدمت (service) فراہم کرنے کے بدلے معاوضے کی ادائیگی قبول کرتے ہیں۔ یہ معاہدہ عام طور پر جز وقتی یا مختصر مدت کا ہوتا ہے۔ مثال کے طور پراگر آپ نے اپنے لیے فوٹوگرافر کی خدمات حاصل کیں تو آپ ایک سیشن کے لیے ایک فری لانسر کو ادائیگی کر سکتے ہیں اور یہ آپ کے ساتھ اس کی جاب کا اختتام ہوگا۔

بعض اوقات لوگ فری لانسرز کو فی ہفتہ یا ماہانہ بھی مقررہ گھنٹے کام کرنے کے لیے ادائیگی کرتے ہیں۔ اس انتظام کو اکثر “رٹینر(retainer)”  کہا جاتا ہے۔ ریٹینر سے مراد یہ ہے کہ جب آپ خدمات کو برقرار رکھتے ہیں اور ہر ماہ کلائنٹ کو ایک مقررہ رقم کا بل دیتے ہیں قطع نظر اس کے کہ پورا وقت استعمال ہوا ہے یا نہیں۔ آپ ایک مقررہ کلائنٹ کے علاوہ دوسرے کلائنٹس کے ساتھ کام کرنے کے لیے آزاد ہوتے ہیں. 

فری لانسنگ انٹرپرینیورشپ کی سب سے آسان اور خالص ترین شکلوں میں سے ایک ہے. فری لانسر ایک مخصوص سروس یا نتیجہ فراہم کرتا ہے اور خریدار اسے براہ راست فیس یا معاوضہ ادا کرتا ہے۔

لوگ فری لانسنگ کیوں کر رہے ہیں؟

فری لانسنگ ایک فرد کو بہت زیادہ لچک اور کنٹرول فراہم کرتی ہے۔ زیادہ تر فری لانسرز اپنے اوقات کا خود انتخاب کرتے ہیں جیسے کہ وہ کام یا کلائنٹ جن کے ساتھ وہ کام کرنا چاہتے ہیں. فری لانسرز دور سے (virtually) یا گھر سے (from home) کام کرنے کے قابل ہوتے ہیں۔

فری لانسنگ بھی انٹرپرینیورشپ کی ایک شکل ہے جس کا مطلب ہے کہ آپ کا اپنی کمائی کی صلاحیت پر مکمل کنٹرول ہے۔ فری لانسرز تنخواہ میں بند نہیں ہوتے ہیں اور اس لیے وہ اتنا کما سکتے ہیں جتنا وہ اپنے کلائنٹس کو مطمئن کرنے کے قابل ہیں۔ بطور فری لانس آپ اپنے مالک خود ہوتےہیں۔

آرٹیکلروایت پسندی سے ڈیجیٹلائزیشن کا سفر

فری لانسنگ آپ کے متعلقہ کام میں بھی بہت سی قسمیں فراہم کرتی ہے۔ اگر آپ بہت زیادہ دلچسپی رکھنے والے فرد ہیں اور نئی چیزوں کو آزمانے کی طرف راغب ہیں تو فری لانسنگ آپ کو ہر قسم کے پروجیکٹس اور صنعتوں کو تلاش کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔

فری لانسنگ کی آن لائن مارکیٹس

ویسے تو فری لانسنگ کے لئے آپ کو کسی خاص مارکیٹ پلیس کی ضرورت نہیں ہے. بلکہ آپ کسی بھی طریقے سے اپنے کلائنٹس ڈھونڈ سکتے ہیں اور ان کہ لئے کام کر سکتے ہیں. جیسا کہ آپ فیس بک یا دیگر سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ذریعے بھی اسے افراد یا کمپنیوں سے رابطے کر سکتے ہیں جن کو آپ کے ہنر کی ضرورت ہے. لیکن اس طرح براہ راست کام کرنے میں کچھ مسائل درپیش آ سکتے ہیں جن میں لین دین کے مسائل یا دیگر کام کے حوالے سے اعتراضات اٹھ سکتے ہیں. ایسے میں ہر فریلانسر کو ایسے پلیٹ فارم سے کام کرنے کی ضروت ہے جو بوقت ضروت ان کے لئے سہولت مہیا کر سکے. انٹرنیٹ کی دنیا میں ایسے بیشمار آن لائن پلیٹ فارم موجود ہیں. جن میں سے کچھ کے بارے میں نیچے بیان کیا جا رہا ہے. 

فائیور (fiverr.com)

یہ ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جہاں پہ آپ اپنی سروس کی آفر لگا سکتے ہیں. آپ جو آفر لگاتے ہیں اسے گگ (gig) کہتے ہیں. اکثر نئے فری لانسرز شروع میں فائیور کا استعمال کرتے ہیں. fiverr پہ آپ ایسی کسی بھی قسم کی خدمات آفرکر سکتے ہیں جس میں آپ اچھے ہیں جیسے: ایڈیٹنگ، ٹائپنگ، ڈیٹا انٹری، پروف ریڈنگ، وغیرہ۔ یہاں آپ کو پروجیکٹس حاصل کرنے کے لیے پروپوزل بیچنے کی ضرورت نہیں ہے۔

فائیور کے علاوہ بہت سی دیگر آن لائن مارکیٹ پلیس ہیں جہاں پہ buyers اپنا پروجیکٹ لگاتے ہیں اور آپ ایک فری لانسر کی حیثیت سے اس پروجیکٹ پر اپنی bid لگاتے ہیں اور پروپوزل جمع کراتے ہیں. اگر buyer آپ کے پروپوزل اور پرائس سے مطمئن ہو جاۓ تووہ آپ کو پروجیکٹ ایوارڈ کر دیتا ہے جس کو مکمل کر کے آپ اس سے پیسے وصول کر سکتے ہیں. نیچے اس حوالے سے کچھ ویب سائٹس کے نام اور لنکس دیے گئے ہیں. 

Upwork – GuruFreelancer – Peopleperhour – Craigslist

یہ لسٹ فائنل نہیں ہے. ان کے علاوہ بھی بیشمار فری لانسنگ کے لئے آن لائن مارکیٹس موجود ہیں. ان سب مارکیٹس میں فری لانسنگ کا بنیادی طریقہ کار ایک جیسا ہے. مگر پالیسیوں میں کچھ فرق موجود ہو سکتا ہے جس کو سمجھنے کے لئے ہر مارکیٹ پلیس کو الگ الگ سیکھنا اور سمجھنا ضروری ہے. 

آرٹیکلڈیجیٹل مارکیٹنگ اور اس کی اقسام

فری لانسنگ میں کامیابی کے لیے چند ضروری ٹپس

فری لانسرز کو زیادہ کام یورپ اور امریکہ سے ملتا ہے اس لئے بہتر ہے کا یہ کام رات کے وقت کیا جاۓ جبکہ ان ملکوں میں دن کا وقت ہوتا ہے. 

کامیابی کہ لئے انگلش اور کمیونیکشن سکلز لازمی بہتر کریں.

کسی ایک مخصوص سکل میں مہارت حاصل کریں اور زیادہ کاموں میں نہ الجھیں. 

فری لانسنگ کو باقاعدہ سیکھیں اور اس سےمتعلق کورسز کریں جیسے کہ digiskills.pkپہ آپ آن لائن کورسز کر سکتے ہیں. 

مزید پڑھیں

کیا آپ ایک کاروباری فرد بننا چاہتے ہیں؟

اعلی تعلیم یا پیشہ ورانہ تربیت – کونسا انتخاب بہترہے؟

فری لانسنگ کیا ہے اور کیسے کی جاتی ہے؟” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں