no money in business 29

پیسہ نہیں تو کاروبار کیسے کریں؟

 کاروبار  کو شروع کرنے کے لیے آپ کو ہمیشہ بہت زیادہ سرمایہ کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔  در حقیقت کبھی کبھی آپ تھوڑی سے مالی اعانت کے ساتھ شروعات کرسکتے ہیں۔ جی ہاں بغیر پیسے کے کاروبار شروع کرنا دور دراز کے خیال کی طرح تو لگتا ہے لیکن یہ ناممکن نہیں ہے۔

یہ سچ ہے کہ کسی بھی کاروبار کو شروع کرنے اور بڑھانے کے لیے آپ کو نقد روپے پیسے کی ضرورت ہوگی۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کو ممکنہ طور پر شراکت داروں ، سرمایہ کاروں اور ایک ٹھوس کاروباری منصوبے کی بھی ضرورت پڑتی ہے لیکن جب آپ ابھی شروعات کر رہے ہیں تو آپ چھوٹی چھوٹی شروعات کر سکتے ہیں.

اگر آپ کا منصوبہ ایک ایسا اسٹور کھولنا ہے جہاں آپ اپنے ہاتھ سے تیار کردہ سامان فروخت کر سکیں تو آپ اسے ہمیشہ دوستوں اور اہل خانہ کو بیچ کر شروع کرسکتے ہیں۔  آپ آہستہ آہستہ شہرت بڑھا سکتے ہیں اور ابتدائی تجربہ حاصل کرسکتے ہیں۔

آرٹیکلبزنس پلان کی اہمیت اور تحریر کرنے کا طریقہ

اگر آپ پریشان ہیں کہ آپ کس طرح صفر فنڈز سے کاروبار شروع کرسکتے ہیں تو ہم یہاں کچھ خیالات کا اظہار کرتے ہیں جن پہ عمل کر کے کہ آپ کم از کم آغاز کرسکتے ہیں۔

سب سے پہلے اپنے آپ سے پوچھیں کہ آپ کیا کرسکتے ہیں اور ایسا کیا ہے جو آپ مفت میں حاصل کرسکتے ہیں. عموما ہمیں اپنے سامنے رکاوٹیں تو کھڑی نظر آتی ہیں مگر ہمارے سامنے میسر مواقع ہمیں دکھائی نہیں دیتے. روکاوٹوں کے برعکس مواقعوں کی فہرست بنانا نسبتا مشکل ہوتا ہے. اگر بغیر پیسے کے کاروبار شروع کرنے کا خیال آپ کو خوفزدہ کرتا ہے تو رکیں اور اس بات پر غور کریں کہ آپ ابھی پیسے کے بغیر کیا کرسکتے ہیں۔ مثلا کیا آپ ادائیگی کے بدلے کسی اور کے ساتھ اپنی صلاحیتوں, مصنوعات, یا وسائل کی تجارت کرسکتے ہیں؟

سب سے پہلے اپنے کاروبار کے لیے ضرورت کی ایک فہرست بنائیں اور پھر انٹر نیٹ یا دیگر ذرائع سے مفت متبادلات کی تحقیق کریں۔  اس میں وقت لگ سکتا ہے اور شاید آپ کو کچھ اضافی ڈیجیٹل مہارت لینے کی بھی ضرورت ہوگی ، لیکن اس تحقیق سے آپ کو فنڈز کی زیادہ ضرورت پڑنے میں بچت ہوگی۔

 اخراجات میں بچت

اپنے کاروباری منصوبے کو تیار کرتے وقت اپنے آپ سے صاف گو ہو کہ اندازہ لگایں کہ آپ کتنا خرچ کر رہے ہیں اور کتنی بچت کر سکتے ہیں۔ اس کے بعد اس بارے میں حقیقت پسندانہ انداز میں خیال کریں کہ آپ کو منافع دیکھنے میں کتنا وقت لگے گا۔  عام طور پر آپ کو کسی بھی کاروبار میں منافع دیکھنا شروع کرنے میں کم از کم چھ مہینے لگتے ہیں۔ کم از کم چھ ماہ تک اپنے اخراجات کو زیادہ بچائیں کا اور بچ جانے والا اپنے نئے کاروبار میں لگائیں۔

آرٹیکل: کاروبار میں لاگت اور اخراجات کو کم کرنے کے 10 طریقے

احباب سے مدد حاصل کریں

اپنے دوستوں اور کنبہ والوں سے ضروری رقم قرض کے طور پرطلب کریں. یاد رکھیں آپ خیرات نہیں مانگ رہے ہیں۔ اگر آپ کا کاروباری منصوبہ جاندار ہو گا اور آپ میں محنت کا جزبہ ہو گا تو آپ کی ضرور مدد کی جاے گی.  

اپنے دوستوں اور کنبہ والوں کو کثیرالجہتی وسائل کے طور پر استعمال کریں۔ مگر ان سے رقم کی واپسی کے بارے میں کیے گئے وعدوں کی پاسداری لازمی کریں.  اس سے ان کی نظر میں آپ کا وقار بڑھے گا اور وہ آئندہ ضروری رقم کی فراہمی میں ہچکچاہٹ نہیں دکھایں گے.  

بنک سے قرض

کاروبار کے لیے ضروری رقم حاصل کرنے کے لیے بنکوں کی قرض سکیموں سے بھی فائدہ اٹھایا جا سکتا ہے. اس کے لیے چھوٹے کاروباری قرض کے لئے درخواست دیں اور اگر آپ کے پاس کوئی ایسا اثاثہ جیسے کہ گھر یا زمین ہو تو اسے سیکورٹی کے طور پر رکھا جا سکتا ہے. 

آرٹیکلکراؤڈ فنڈنگ سرمایاکاری

گرانٹ اور مقامی فنڈنگ ​

سچ تو یہ ہے کہ چھوٹے کاروبار کے لئے گرانٹ تلاش کرنا یا حاصل کرنا ہمیشہ آسان نہیں ہوتا ہے۔  لیکن ایک بار جب آپ اپنا کاروبار شروع کردیں گے خواہ کتنا ہی چھوٹا ہی کیوں نہ ہو تو آپ حکومتی اداروں, فلاحی سکیموں,  اور آسان کاروباری قرضوں کے منصوبوں سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں.  مختلف مفت نقد رقم کے لئے بے تابی سے تلاش کرنا شروع کر سکتے ہیں۔  ہمیشہ یاد رکھیں کہ گرانٹس میں عام طور پر درخواست کی مخصوص انداز میں جمع کروانے کی ضرورت ہوتی ہے۔  لہذا مدد کے لیے اپنے مقامی چھوٹے کاروباری گرانٹس کے حوالے  سے ہمیشہ ریسرچ کریں۔

مزید پڑھیں

کاروبار کی وسعت میں رکاوٹیں

کاروباری ادارے اور ان کی اقسام

پیسہ نہیں تو کاروبار کیسے کریں؟” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں